29 Aralık 2010 Çarşamba

Nichtze Ağladığında-Irvın Yalom

‎''Benim de kötü dönemlerim vardır.Kimin yoktur ki? Ama beni ele geçirmiş değil.Onlar hastalığımın değil varlığımın bir parçası.İsterseniz şöyle diyelim;onlarla beraber yaşama cesaretini gösterebiliyorum.''


''Bunalımlı saatleriyle gurur duyan bir insan,inanabiliyor musun ?''

''Gördüğü birşeye yapışıp kalmakta inat eder;ama buna sadakat der...''


''Korkarım kafam,düşünceleri içinde tutamayacak kadar yorgun durumda..''


''Korkular da yıldızlar gibi hep oradadırlar,ama gün ışığı onları gizler...''

''Sanki bütün hayatım boyunca yanlış melodi ile dans edip durmuşum...''


''Tabii için korku ile dolacak,yaşamak demek tehlike içinde olmak demektir.Büyümek zordur!''


''Şimdiki anı yaşamıyorum.Ya geçmişte ya da hiç olmayacak bir gelecekte yaşıyorum...''


''Zaman durdurulamaz: Bu bizim sırtımızda ki en büyük yük.En büyük mücadelemiz de bu yüke rağmen yaşayabilmek!''

''Her zaman benim ona gelmemi beklerdi şimdi ise içim de ve hala bekliyor...''


''Aktif unutma diye birşey mümkün mü? Birşey önemsiz olduğu için değil de fazla önemli olduğu için unutmak diye bir şey ? ''


''Bir şey sallantıdaysa, onu sallayan birisi var demektir zaten! ''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder